Цікава творча особистість
8 лют. 2012
Я хочу розповісти вам про дуже цікаву творчу особистість.
Яким має бути майстер слова, пензля, ноти? Сподіваюся, що відповідь на це запитання знайде відображення у короткому життєписі учениці 11 – Б класу середньої загальноосвітньої школи № 25 м. Дніпродзержинська Манко Галини.
Я хочу розповісти вам про дуже цікаву творчу особистість. Яким має бути майстер слова, пензля, ноти? Сподіваюся, що відповідь на це запитання знайде відображення у короткому життєписі учениці 11 – Б класу середньої загальноосвітньої школи № 25 м. Дніпродзержинська Манко Галини. Ця дівчина знаходиться на порозі повноліття, вона прагне до глибокої самореалізації, що її можна знайти у громадській діяльності та шкільних справах. Хочу зазначити : дівчина виявила себе різнобічно обдарованою особистістю. На її рахунку безліч перемог та успіхів, їх вона сама називає «досягненнями розвитку власного «его». Мені вдалося задати декілька питань Галині, на які дівчина щиро відповіла для читачів. Ось фрагменти цікавої бесіди, що вразили глибиною та теплотою спілкування.
- Скажи, як саме ти потрапила на «творчу стежину»?
- Цікаве питання. Насправді, творчі нахили я, у прямому розумінні, отримала з молоком матері. Мої батьки дуже різні, але обоє особистості цікаві та талановиті. Велике сапсибі їм за виховання та, безумовно, генетиці. Варто зазначити, що я росла в атмосфері казкового світу людей та природи. Мене виховували мрійницею, яка у своєму житті бачить все крізь призму казок, народних пісень, українського та російського колориту. Я чула спів - і співала душею у відповідь. Потім усе те, що я маю у собі, усі якості та нахили викохала у мені рідна школа. Вона стала найліпшим стартом для розвитку моєї креативності. Я не просто «співаю» зараз «дефірамби», а ділюся з вами «шляхом свого успіху».
- У якій же конкретно сфері ти проявляєш себе найбільше?
- Діапазон захоплень ніколи не був одноманітним. Я почала співати, малювати, писати вірші, розвивати ораторські здібності, знаходити себе у науці та громадській діяльності. Мене часто питають, навіщо я «тягну» все це. Оточуючим здається, що я прагну слави чи просто даремно «розпорошую» себе замість того, аби сконцентруватися на чомусь одному. Але це далеко не так. Я обрала для себе шлях повної самореалізації. Людина, що реалізувала себе у чомусь – це особа, що дійсно отримала волю. Я безмежно вільна людина, бо вважаю себе дочкою рідної країни, чим і пишаюся. То ж як може справжній українець мати черству душу. Я люблю «горіти», «палати», «летіти на крилах мистецтва».
- До речі, Галино, а чи не заважає гродська діяльність навчанню?
- Навпаки, допомагає. Я є Головою Ради школи. Саме на цій посаді навчилася багатьом прийомам у галузі філології, отримала навички у роботі з персоналом, освоїла майстерність впевненості у собі. Це суттєва допомога для власного розвитку.
- Ти дуже різнобічно обдарована дитина. Чи не могла б ти чимось вразити читачів, поділитися талантом у цю мить?
- Так, звичайно. Я хочу закінчити нашу бесіда коротким авторським віршем:
Творіть, живіть на повні груди,Життя дається лише раз.Повірте : з нас ще будуть люди,Бо нація багата на таланти в нас.Плекайте діамант душі своєї,Перемагайте вічність кожен день,Не полишайте мрії та надії,Йдіть до нових ви звершень та пісень.
Полушкіна Лідія Петрівна, вчитель української мови та літератури СЗШ № 25м. Дніпродзержинська