Комунальний заклад "Ліцей №25" Кам`янської міської ради


запам'ятати

 

Новітні підходи до атестації педагогів: Інновації та Творчість

28 бер. 2024
На підсумковому засіданні атестаційної комісії, що відбулося 27 березня, педагогічні працівники, які підлягали атестації, не лише ділилися своїми досягненнями та успіхами за міжатестаційний період, а й демонстрували неймовірний рівень творчості та інновацій у власній діяльності. Традиційні звіти про роботу були доповнені захоплюючими театралізованими виставами, інтелектуальними іграми та навіть майстер-класами.

На підсумковому засіданні атестаційної комісії, що відбулося 27 березня, педагогічні працівники, які підлягали атестації, не лише ділилися своїми досягненнями та успіхами за міжатестаційний період, а й демонстрували неймовірний рівень творчості та інновацій у власній діяльності. Традиційні звіти про роботу були доповнені захоплюючими театралізованими виставами, інтелектуальними іграми та навіть майстер-класами.

Одним з найцікавіших моментів відбулося перетворення атестаційного процесу у справжнє свято творчості. Мельник О.І. та Шиян О.В. влаштували незабутню театралізовану виставу на основі відомої казки "Рукавичка". Педагоги з великим задоволенням зіграли ролі улюблених персонажів, адаптуючи сюжет на сучасний лад.

Продовжуючи лінію творчості та інтерактиву, Снімщикова К.О. організувала гру у "крокодила", використовуючи фігурки, складені з конструктора LEGO. Ця нестандартна форма спілкування сприяла зміцненню командного духу та співпраці між учасниками.

Змістовною складовою зустрічі було дослідження підручника з енергоефективності, який використовує на уроках Ясенчук Л.С. Педагоги активно обговорювали нові методи та технології енергозбереження та спільно шукали шляхи впровадження їх у навчальний процес.

Великодня атмосфера пронеслася й у творчій активності: вчителі разом створювали чудові майстер-класи з квілінгу. Це стало невід'ємною частиною святкового настрою та сприяло обміну досвідом та взаємному навчанню.

Не обійшлося без корисних і розважальних вправ для розвитку мовлення та артикуляції. Учасники займались артикуляційною гімнастикою та складали інтерактивну фразу із вгадування діалектизмів, що додало елементів гри та конкуренції до процесу.

Звіряючи результати зі звичайними практиками атестації, можна сказати, що такий підхід до оцінки педагогічної діяльності дозволив зробити процес більш привабливим та пізнавальним для усіх учасників. Він стимулював творчий потенціал вчителів та сприяв підвищенню їх мотивації до саморозвитку та вдосконалення професійних навичок.

У підсумку, зустріч атестаційної комісії перетворилася на справжнє свято творчості, навчання та взаємодії. Цей досвід відкрив нові перспективи для організації атестаційних процедур та підвищення якості педагогічної діяльності.